Despre noi
Despre noi
Ce ne propunem?
Ne propunem să ajutăm clienții să își realizeze cu succes obiectivele în cadrul procedurilor de achiziție publică și să își maximizeze șansele de a obține contractele dorite parcurgând fara risc procesul complex si riguros de atribuire a contractelor publice.
Prin serviciile noastre :
- Ajutăm clienții să își atingă obiectivele de afaceri prin intermediul procesului de achiziție publică;
- Oferim clientului soluții personalizate și adaptate la nevoile sale;
- Furnizăm servicii de calitate superioară, bazate pe cunoștințe și experiență extinse în domeniul achizițiilor publice;
- Susținem clientul in toate etapele de desfasurare a procedurii de atribuire, ajutându-l să înțeleagă și să aplice corect reglementările și procedurile din domeniul achizitiilor publice.
Cu ce suntem noi diferiți?
Ne diferențiem de competitori prin faptul că ne axăm pe nevoile ofertantului, participant la procedura de achiziție publica prin organizarea unor webinare ce au ca scop instruirea acestora în întocmirea ofertelor și utilizarea platformei SEAP, susținute de coordonatoarea echipei, consilier juridic cu o experiență practică de peste 20 ani în cadrul unei entități contractante.
Ne diferentiem de competitori prin:
- Vasta experiență in domeniul achizițiilor publice dobândită din poziția de consilier juridic in cadrul unei entitați contractante este cu siguranță un avantaj semnificativ și o diferențiere importantă față de competitorii din piață. Această experiență poate fi valorificată pentru a oferi clienților o perspectivă unică asupra modului în care funcționează autoritatea/entitatea contractantă, ceea ce poate fi esențial în înțelegerea procesului de atribuire a contractelor publice și a modului în care trebuie abordat acest proces, maximizând astfel, șansele de succes în cadrul procesului de atribuire a contractelor publice.
- Prestăm serviciile pentru client, ca si cand le-am presta pentru noi. Această abordare implică o atitudine proactivă și un angajament deplin față de nevoile și interesele clientului, astfel încât ne asiguram că toate serviciile furnizate sunt de cea mai înaltă calitate și satisfac nevoile și cerințele specifice clientului.
- Și mai mult…, nu doar prestăm servicii pentru clientii noștri ci construim parteneriate pe termen lung, bazate pe încredere, respect și succes reciproc.
Serviciile noastre
Cu ce ne ocupăm?
- Asistență la încrierea in SEAP/SICAP și la procedura de atribuire precum și stabilirea modalitații de participare (ofertant individual/asociere/cu subcontractant/terț susținător) .
- Elaborare DUAE răspuns în acord cu DUAE cerere definit de autoritatea/entitatea contractantă, completarea formularelor puse la dispoziție de autorități/entitați contractante și încărcarea în SEAP/SICAP, consultanță în elaborarea Propunerii Tehnice si a Propunerii Financiare.
- Consultanță pe tot parcursul derularii procedurii de achiziție si elaborarea eventualelor răspunsuri la solicitările de clarificări formulate de comisia de evaluare;
- Identificarea procedurilor în cadrul SEAP/SICAP în conformitate cu obiectul de activitate/interes al operatorului economic;
- Modalitați și tehnici de elaborare a ofertei la procedura de atribuire;
- Operare SEAP/SICAP din perspectiva ofertantului participant la procedura de achiziție publică ( APLICAȚIE PRACTICĂ)
Partenerii noștri pot opta pentru una din ofertele de mai jos, sau pot solicita in funcție de specificul și complexitatea activității ofertă personalizată
OFERTĂ PREMIUM: ce presupune inclusiv intocmirea documentelor
OFERTĂ BASIC : ce presupune doar consultanță fără întocmirea documentelor respectiv: verificare, asistență, punct de vedere
ABONAMENT: ACHIZIȚII DIRECTE
Echipa
noastră oferă clienților săi (ofertanti/autoritați contractante) asistență în
elaborarea contestației/punctului de vedere în fața Consiliului
Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC)/
instanțelor de judecată, în formularea cererilor
de suspendare a procedurii de atribuire, precum și în formularea plăngerilor
impotriva deciziilor CNSC.